Ігри для дітей

ІГРИ ДЛЯ ДІТЕЙ

ТРІЙКА ЗІ СКАКАЛКАМИ

            Хто з дітей не любить ГРУ зі скакалкою! Двоє крутять скакалку, а решта перестрибують через неї. А от якщо взятии дві Мотузки однакової довжини, то можна провести ще веселішу ГРУ. В ній зможуть одночасно братии участь до 20 осіб.
            Обирається ведучий, всі учасники розподіляються на 2 команди. Розмічається майданчик, як показано на малюнку. Для кожної команди треба окреслити лінією дім. Довжина лінії має бути такою, щоб уздовж неї могла вільно розміститися вся команда. Навпротив кожного дому проводять ще дві лінії такої ж довжини: ближній кін – в 20 кроках і дальній – в 25 кроках від дому.
            Коли майданчик підготовлений для гри, ведучий відзначає в кожній команді по 3 чергових. Кожна трійка одержує від ведучого по одній скакалці. Після цього всі гравці шикуються на лініях дому. Ведучий стає між командами, потім виходить на 5 кроків вперед і, повернувшись обличчям до членів команд, подає сигнал.
            Чергові одночасно починають ГРУ: двоє крутять скакалку ногою, ведучий одразу показує рукою на його команду і вигукує «штраф». Після цього від кожної команди залишається на місці тільки двоє: той, хто стояв поряд із чергою і той, хто стрибав, решта біжать до колу щоб якомога швидше повернутися на лінію свого дому.
            Гравці оштрафованої команди повинні добігти до дальнього кону, а їхні противники – до ближнього.
           Якщо хоч одному учаснику з оштрафованої команди вдасться закінчити пробіг раніше ніж противнику, то штраф з команди знімається, якщо не вдасться – команда програє одне очко.
             Як тільки всі участники гри повернуться на лінії своїх домів, ведучий показує, хто з кожної команди буде крутити скакалку. Після сигналу ведучого через скакалку стрибає той, хто до пробігу стояв поряд із черговим і весь час залишався на лінії дому. Коли один із гравців зачепиться за скакалку, гравці знову, як і першого разу, біжать до кону, а звідти повертаються на лінію дому. Команда, що протягом гри одержить найменше штрафних очок, вважається переможцем!
ЗАХИСТ

             У центрі невеликого кола, накресленого на землі, ставлять булаву. Біля кола стає захисник, він тримає в руках м*яч. Решта учасників гри оточують захисника широким колом. Захисник кидає м*яч одному з гравців. Учасники гри кидають м*яч одне одному. Вибравши зручний момент, вони намагаються збити булаву м*ячем. Захисник  прикриває її собою, відбиває м*яч будь-яким способом (тільки не ногою). Той, кому вдалося збити булаву, займає місця захисника. Якщо захисник випадково зіб*є булаву, він поступається місцем тому, у кого в цю Мить був в руках м*яч.
            Гра може тривати доти, доки всі учасники не побувають захисниками.

ЗБЕРИ ЯБЛУКА

            Цю ГРУ придумали туркменські діти. На стілець чи табуретку кладуть яблуко. Учасники гри по черзі беруть м*ячик і підкидають йогов гору. Поки м*яч долетить до землі, треба взятии з табуретки яблуко. Ті, кому вдалося це зробити, продовжують ГРУ – кладуть двоє, троє, четверо яблук і т.д. Перемагає той, хто зміг зібрати найбільше яблук, поки м*яч був у повітрі. Замість яблук можна використати камінці, кубики, тощо.



РИБАЛКА

          На підлозі чи на майданчику креслять велике коло, за яким стають усі гравці. Один з них рибалка – йде в центр кола, присідає навпочінки. Решта учасників – рибки – обступають коло й декламують хором:
- Рибалонько, рибалонько, спіймай нас на гачок! Рибалка вибігає з кола й починає ганятися за рибками, які розбігаються по всьому майданчику. Спіймає – веде рибку в центр кола. Гра триває доти, доки не наловиться заздалегіть обумовлена кількість рибок. Жертви повинні викупити себе: виконати  якийсь номер художньої  самодіяльності. Потім рибалкою стає той кого спіймали останнім.

Немає коментарів:

Дописати коментар